3prensesannesiii Hatice4446 Bende Allah nasip kısmet ederse haftaya alacağım gün hayırlısı olsun hakkımızda
papatya42 Hatice4446 evet ilk gebelik inşallah dualarım bütün annelere sağ salim kurturuz sağlıkla alırız kucağımiza🙏
Melek-16 Hatice4446 ben de 39+5′te olacağım biraz gec gibi sanki😬Belki de normal olur bilemiyorum ☺️ 15 Haziran tarihimiz🤗
mlkalagz Hatice4446 bende 37+2 yim. Net tarihi bugün aldık doktordan ayın 9unda kavusucam kızıma 😊 bu son günler geçmek bilmiyo sizinde öyle mi😇
Huzurmelegim_28 Hatice4446 benim daha var ama bugün sordum 39.haftada alırız sezeryana dedi devlettede inşallah doktoeumun kendisi de girer doğuma 29+5 olduk