Hatice4446 ben sezeryan olalı 28 gün oluyor sadece ilk gün biraz zor dieğr günler bebeğe bakmaktan acı duymuyorsunuz. Önemli olan bence sezeryan sonrası direkt yürüyüşe kalkmak benim doğum yaptığım gün koridor da tek ben yürüyordum ve en iyi ben toparladım doktor ertesi günü taburcu etti o yüzden 😅 tavsiyem bol su ve bol yürüyüş 👍🤍