ege_ayaz_mom Kızlar bebislerinizi kaçıncı haftada hissetmeye başladınız acaba kız bebekler geç oynuyor diyorlar ben oğullarımı 3. Ayimiza girer girmez hissetmeye baslardim ama bunda hiç bişey hissetmiyorum en ufak bi oynama bile🤔🤔
ege_ayaz_mom ilkgebelik123-_ elini koyduğunda çok hafif kipirdamalrini hissedersin ama zaten büyüdükçe çok haraketli oluyorlar elini koymaya gerek yok yani😊
Selocan59 ilkgebelik123-_ ewet derin bi şekilde dinlemen lazım damar atar gibi atıyor hafif ilerleyen zamanlarda biraz daha net anlıyorsun
deryakircicek ilkgebelik123-_ canım babası konuşunca tepki gösteriyor ilk zamanlar hafif pıt pıt şeklindeydi şimdi baya göbeğim kımıldıyor tekmeleriyle kızımın😍😍🤭
ilkgebelik123-_ Bugün sabah kalktığımda sol tarafımda uyandım top gibi sol tarafimda sertlik vardi bebeğim orda dedim sorna kalkınca falan düzeldi bu bile beni çok mutlu etti 😍
ege_ayaz_mom Morvy benim iki erkek annesiyim ikisindede 3. Ayimiza girdiğimizde oynamalarını hissederdim ama bunda tık yok bide etraftakilerde öyle dediği için sormak istedim😊
Selocan59 Morvy bencede cinsiyetle ilgisi yok bebeğine ve annenin kilosu varsa ilk hamilelikse daha geç duyulur