Bebek düşünüyoruz ve 3-4 gündür sol kasıkta yanma vardı ve sol bacağıma vuruyordu.Dünden itibaren sanki adet olacakmışım gibi belim ve kasıklarım ağrımaya başladı.İçime öyle bir his geldi ki sanki hamileyim test yapınca sanki çift çizgi görecekmişim gibi bir his.Bu konuya kendimi ya çok kaptırdım ya da inşallah öyle olacak.Adetim geçen hafta bitti ve bittiğinden itibaren korunmadık.17 Haziran’da adet olacağım tarih.Olsa bile bu kadar erken belirti olur mu?Göğüslerimde hafif hafif sertleşmeye başladı.