Ahu34 Kızlar yaklaşık 2 saat önce bi sancı girdi Böyle alttan sağdan ve spldan geliyo Regl sancısı gibi Napayımm Geçip tekrar başlıypr korkuyorum
Kizimablaoluyorr Ahu34 Korkacak bişey yok sakın kalmaya calis ben üç dk bir gelen sancıyla gittiğim halde hastanede de yattım yetisemem diye korkma yuruyebildigin kadar yürü acilman olsun açılma olmazsa sanciyi boşa cekersin
MinikGrilBaby Ahu34 korkma sakın korkma dua oku ambulansı ara ve Bir i kadın doğum uzmanıyla konuş sakinliğini koru
ZeynepUstaaa Ahu34 korkma canım yanına gelebilecek birir varsa onu ara hemen bin taksiye doktora git günün gelmiş çünkü
Ahu34 ZeynepUstaaa karşı komşumuzu çağırdım doktorumu aradım gel hemen dedi birazdan komşum beni götürcekl eşimi aradım offf
Yz_14 Ahu34 canım benim hiç korkmaa haftalardır aylardır bu anı bekliyorsun Rabbim miniğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dualarım seninle 😘😘
ZeynepUstaaa Ahu34 bu çok güzel telaş korkma canm bi avaz kurtarsın rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰