_Mother_ 10 ay sonra olmuştum. 17 ay da emzirdim. Sadece adet dönemimde sütüm biraz azalıyordu ya da tadı değişiyordu bilemiyorum kızım o zamanlar bi huysuz oluyordu.
bu arada emzirmeyi kızım meme sapığı olduğu ve ben yanındayken sürekli emmek istediği bıraktım. Yokta sütümde bir azalma olmamıştı.