Estaner88 Elakeskin benimde öyle başladı yanlarım ağrıyodu dakikanı tut heycannyapma nefesini kontrol et ben 3dakkada bir di yola çıktım🙈hemde yarımsaatlik yola hastaneye gittiğimde 7cmdi yarımsaate doğurdum sonra allah yardımcın olsun çabucacık kurtulursun
Elakeskin Yabrukus Estaner88 yaa oyleymi benimde hastane uzak evime 35 .40 dk alttan alttan sancı vuruyor yanlardan sırtımdan bakalım dk tutuyorum suanlik 10 dk bir oluyor
Ahu34 Elakeskin ayycanım bebek geliyo bence sakin ol bak senin yerşne ben heyecanlandım hayırlı olsun
Aysenurse1 Elakeskin eğer hastaneye gitmek için hazırlığınız tamamsa ve 10 dk da bir güçlu kasılmalarınız varsa daha fazla evde beklemeyin. Nst de bebeğin durumu görülür hastanede. Panik yapmayın, derin uzun sakin nefesler alın. İnşallah sağlıcakla alırsınız bebişinizi kucağınıza🌸
Aysenurse1 Elakeskin korkmayın, ben de 8 aylık hamileyim aynı zamanda hemşireyim🌸 kendinizi strese sokmayın, doğal akısına bırakın, derin nefeslerle otur kalk hareketi yapmaya calışın kasılmalar sırasında💜
Elakeskin Tazegebe1 şimdi ılık bir duş aldım biraz hafifledi sancım ama bugün mutlaka gidicem haber veririm sağolun,🙏
Elakeskin Tazegebe1 canım doğuma gittim normal doğum oldu ama ölümden döndüm şuan hastanedeyim bebeğimi görmedim yoğun bakımda bir kere gördüm sadece ve yoğun bakımda kalicakmis belirli bir süre dua et lütfen 🤲🏻
Tazegebe1 Elakeskin Çok geçmiş olsun Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin kendinizi iyi hissedince anlatın neden ölümden döndünüz ama yine de bozmayın moralinizi şimdi bebeğinizde sizde sağlıklısınız🥺