Narmin21
Canım ben hamile kaldığımda oğlum henüz 4 buçuk aylıktı ve emzirmeye devam ettim, edecektim de hâlâ ikisini birden emziririm diye düşünmüştüm ama nasip olmadı, çünki oğlum 6 buçuk aylıkken bıraktı sütüm de azalmıştı zaten.. Çok üzüldüm ona haksızlık ettim diye hâlâ da çok vicdan azabı çekiyorum 🤦♀️ ama hayırlısı böyleymiş