pikachuu bn yeni hamileym dier doğumu arzu dorukta yapmistm çok pahalanms dogum ücreti vermek istemiyorm o kadar parayı çocuklarıma harcarım yani türkan yanima gitmeyi dusunuyorm nasıl ilgilimi muayenesi uzun suruyo mu bakıp gecio mu bazı doktorlar gibi