Civcivim_34 İyi geceler var mı Mersin’de oturuyorum var mı Mersin de olan arkadaşlar hangi hastaneye gidiyorsunuz
minikserce00 Civcivim_34 hu hu burdame Mezitli de oturuyorum 37+4 2 gebelıgım şehir hastanesine gıdiyorum özel takıplerıde City hospital da yaptım Turkan hanıma
pikachuu Civcivim_34 selammmm kizlar bende univ caddesinde oturuyorum. Cityhospital turkan hanima gidiyorum 💙
Civcivim_34 minikserce00 ben de şehir hastanesine gitmek istiyorum ama hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz
Arzuorhan mysteryges ilk doğumumu onda yaptım çok iyi bir doktor ama bu sefer şehir hastanesine gidecem evime yakın diye
-Papatya33 Civcivim_34 başar dolmus ve Ali yeşil ikisi de mükemmel ilgili. Özel hastane gibi ilgileniyorlar
minikserce00 Arzuorhan cityde Turkan hanıma gıdıyorum sehir Hastanesi’nde Ali yeşil ve Beyazıt beye gidiyorum cok memnunum
-Papatya33 Normal de doktorum özel de. Forum yaşam Ahmet ışıktan. Ama mecbur kalırsam şehir hastanesine gidiyorum
Arzuorhan minikserce00 Beyazıt bey iyi mi acaba ya ilgili mi . Bana da onu önerdiler ama emin olamadım
Nehir3351 Mersindeyim cnm Akademi hastanesi Ahmet kaan kocaya gidiyorum Allah ondan razi olsun çoook memnunum 🙏