_lezki_ Eski9 ohh masallah 🥰valla bende herseyi tamam ekdik kalmadi diyorum bisey cikiyor bu sefert puset ortusu var onu diktircem bende bi o kaldi 😂
Babyjo _lezki_ hic bir riskim yoktu ama icimde hep bi erken dogum korkusu vardi birazda heyecan olsun iyi oldu cok agirlastim 😊
yldz_10 Mabb_17-21 biz de 35+1 olduk zaman gerçekten geçmiyor sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın kolay doğum olsun hepinize ❣️
Yetgineslihan Mabb_17-21 merhaba aynı gündeyiz😍 bebeğinizin kilosu kaç acaba bugün biraz moralim bozuldu da aynı gün görünce sormak istedim
Glbnpk _lezki_ 34+5 her şeyimiz hazır. Bugün nevresimlerini yıkadım ütüledim yatağını hazırladım. Allah sağlıkla kullanmayı nasip etsin. 🥰
Burcuckmk _lezki_ evet ilk doğum ama hic mi bisey olmaz milletin cati muaynesinden sonra leke felan gelirmiş bende hic bisey yok 🤦♀️🤭
_lezki_ Burcuckmk sabir en guzeli normalse 40 kadar yol gozle😂 41 42 ye kadar gidern var bakalim senin uğur böceği ne zaman gelcek🥰🤭
Neseli5 _lezki_ bizde 34+3üz oğluşumla 😍 kıyafetleri yıkadık ütüledik Allahın izniyle valizimiz hazır, bu hafta sonuda temizliği halledicez inşallah 🤲, sonra beklemeler beklemeler 😍🌺
_lezki_ Neseli5 aynen bekliyoruz bakalim rabbim kucağina almayi nasip etsin inşallah’' 😇 bebișin hazırlığı bitsin bende bu hafta temizliğe baslicam inșallah sonrada hayırlısi ile inșallah doğuma 🙏😇