_lezki_ 34+4 benimde. Çok heyecanlıyım. Bende kıyafetleri yıkamadım ama bu hafta onu da halletmeyi düşünüyorum. Eşyaları, çantası her şeyi hazır şükürler olsun ☺️ Artık o kadar
çok hissediyorum ki onu şükretmemek elde değil. Sağlıkla doğmalarını, doğurmayı nasip etsin Rabb’im inşAllah hepimize 🙏🏻