Smyyzynp gzybkgl çok geçmiş olsun 🙏🏻 doktorlarda çabuk doğum olsun hemen çıkalım istiyorlar kesip kesip gonderiyorlar işte 😓😓
gzybkgl Smyyzynp doktor kesmedi ki ebe kesti 😂 doktor geldi bi iki karnıma bastırdı bana hadi ıkın hadi dedi çocuk doğdu gitti 😂😂
Semakacan Smyyzynp ama ya öyleyse ve daha kötü olursa ? Sizi anlıyorum bende doğumdan sonra kontrol etmek istediler izin vermedim bi şey olursa sorumluluğu bende dedim ama hiç böyle bi sıkıntı yaşamamıştım
Smyyzynp gzybkgl 😂😂 kesen kesene nasıl olsa acısını biz çekiyoruz halbuki orası doğum icin biraz bekleseler sabretseler yardım etseler bize
AnnelikHayali Smyyzynp batikon ile her lavaboya çıktığınızda pansuman yapıyor musunuz? O epey alıyor ağrıyı sızıyı.
Songulkeremklcc2 Smyyzynp vallahi bu insanlar insanların psikolojisini bozar ne düşüncecizler ya salaklar iyi olmadın mı nasılsın diyeceklerine geçmedimi geçmesi lazım doçent doktorlar sanki
Smyyzynp Songulkeremklcc2 nerde yok açıldı mı acaba enfeksiyon mu kaptı diye diye psikolojimi bozdular
Smyyzynp Duygucnr inşallah cnm ya bidaha o çatala çıkmak istemiyorum yada artık kimseye göstermek istemiyorum 😓😓
elifemirasaf Smyyzynp ben de 1 ay belki daha fazla sürdü çok fazla dikişim vardı kesi dışında yırtığım çok oldu kuru tutmaya çalış hatta saç kurutma makinasıyla kurulabilirsin
Duygucnr Smyyzynp Ayyy hatirlatma benim 2.5 ay oldu nerdeyse tamamen gecti bir kere ciktim sadece catala kontrol icin o kadar