Smyyzynp 20 gün önce doğum yaptım dikişlerim hala agriyo ayağa kalkınca geriliyo yaniyo çok kötüyüm varmı böyle olan 😓😓
ZEhrA_94 Smyyzynp yanmaya başladıysa yara kaynamıştır yakında kaşıntı da başlar ama iyileşme belirtileri bunlar Bi 1 ay daha büyük tuvalette hafif sızısını hissedersin sonra geçiyor
Semakacan Smyyzynp dikişlerin hala mı düşmedi? İyi bakamadın mı acaba temiz ve kuru kalması gerekiyor
ZEhrA_94 Smyyzynp ılık suya otur arada sonra alt tarafına iç çamaşırı giyme havalandır baya rahatlatıyor kanaman devam ediyorsada lohusa pedi kullan kalın olanlardan onlarda oturup kalkarken rahat oluyor
Smyyzynp Songulkeremklcc2 cevremdekiler artık geçmesi lazım artık iyi olman lazım dedikleri için bı korku sardı ben nie iyilesmedim die 😓
Songulkeremklcc2 Smyyzynp vallahi bu insanlar insanların psikolojisini bozar ne düşüncecizler ya salaklar iyi olmadın mı nasılsın diyeceklerine geçmedimi geçmesi lazım doçent doktorlar sanki
Zzeyneptekin Bende olmadi dikis ama arkadasimda olmustu ebe papatya cayina oturmasini tavsiye etmisti günlük cabuk iyilessin diye belki sanada faydasi olur
Smyyzynp Semakacan iki hatfa batikon kullandım peceteyle iyice kuruluyordum ama kanamam var nasıl kuru tutabilirim ki ?
Semakacan Smyyzynp çok üzüldüm gerçekten bi sağlık ocağına felan mı gitseniz hemşireler daha iyi bilgilendirir belki 😞 ben böyle bi sıkıntı yaşamamıştım
SutlacimiYedimmiBen Smyyzynp bnmde 16.günüm bnmde arada iki taraftan cekilir gibi agiriyor ama iyilesmesine bagliyorum bugun dikislerim cok düştü benim az kaldı
Smyyzynp SutlacimiYedimmiBen Aynen benimde öyle ayağa kalktığımda bı gerilme sanki çekiyorlar sızlama ve yanma var 😓
gzybkgl Smyyzynp bana da söylemedi kimse. 2 ebe 45 dakikada zor dikti kaç kere iğne ip değiştirdiler gördüm. Yaptıkları uyuşturucu iğnenindr etkisi geçti kaç kere yalvardım bidaha iğne yapmadılar hepsini hissettim
Smyyzynp gzybkgl çok geçmiş olsun 🙏🏻 doktorlarda çabuk doğum olsun hemen çıkalım istiyorlar kesip kesip gonderiyorlar işte 😓😓