_seval_25 ayse12211 bende 7 haftalığım aşırı şişkinlik var üzülüyorum çok mu kilo alıcam acaba diyorum günde 2,5 3 litre su içmem gerektiğini söyledi doktorum.
Burcuckmk ayse12211 normal canim hepimiz şiştik ben erkenden kendime hamile pantolonu bile almıştım sonra bol geldi lastiklerini bağlayip kullanmistim 🙈
ayse12211 Burcuckmk aaa gerçekten mi 😀 çok şaşırdım ben böyle olduğunu bilmiyordum. Artık durmadan karnım büyüyecek sanıyordum
eeebruuu ayse12211 bende 6+4 haftalık hamileyim görsen dersin 4 5 aylık hamile o kadar şişim ve aşırı gaz problemim var .
Acemiy ayse12211 kalp atışını duydunuz mu bende 6+4üm biraz daha beklemeli miyim beta değeriniz kaçtı en son
Neslim123 Acemiy genellikle 6 ile 7 inci haftada gidilir diye biliyorum ama doktorunuzla bir gün belirlersiniz zaten :)