ayse12211 Kızlar 6 haftalık hamileyim ama göbeğim şimdiden çok büyük :( dört beş aylık hamile gibi duruyorum :(
ikincim253 ayse12211 bende 7+3 aynı durum bende de var karnım aşırı şiş ve çok gazım var afedersiniz geyirmeden duramıyorum . Geçici durum ilk aylarda olması normalmış
Burcuckmk ayse12211 cok normal canim hormonlar değişiyor adet olamadık siskinlik yapıyor bi sure sonra düzeliyor haftana gore gobek belirginleşmeye başlıyor
ayse12211 Evet ama gaz için yürüyüş yapıyorum geçiyor. Ama karnım çok kötü şiş. Zaten şişti daha bi şişti.
ayse12211 Her gören hemen anlıyor hamile olduğumu ben altı haftalık hamile olduğumu söyleyince şaşırıyorlar daha büyük sanıyorlar :(
Neslim123 Yalnız değilsiniz bende 5 haftalık hamileyim ama sanki 3 aylık gibiyim doktor bol su bol yürüyüş ve karbonhidrattan uzak dur dedi tavsiye ederim
ayse12211 Bende ekmek makarna pirinç patates yememeye çalışıyorum. Akşamları da yürüyüşe çıkıyorum. Ama ben çok su içmiyorum
ayse12211 ikincim253 Böyle devam edecek diye çok korkuyorum. Şimdiden kıyafetlerim baya baya küçülmeye başladı
ikincim253 ayse12211 benim o kadar değil ama aşırı rahatsız oluyorm yemekten sonra şişkinlik çok oluyor gaz berbat bi his
Burcuckmk ayse12211 normal canim hepimiz şiştik ben erkenden kendime hamile pantolonu bile almıştım sonra bol geldi lastiklerini bağlayip kullanmistim 🙈
esra572 Folik asitinde etkisi büyük gaz yapıyor ister istemez. Hafif şeyler yeyin imcecektir bebeğiniz 12.haftadan sonra belli edecektir kendini 🌸
yamacinannesii ayse12211 benim de o haftalarda öyleydi sonra kendi kendine geçti şimdi 17 haftalık hamileyim asıl şimdi çıktı