Madi benimde ilk zamanlae 2 hafta öndeydi sonra 4 haftaya çıktı karnı da 2 hafta önden gidiyor bebek iri biraz doğuma da daha 20 gün var şimdiden sezaryeni için aldık gün tahlillerimi bile verdim bugün, zaten normalden çok korkuyordum benimde işime geldi açıkcası 😊😊🙃