3 doğum yaptım daha küçüktüm ilkinde 16 17 21 yaşında normal doğum oldular şimdi 28 yaşındayım 27 haftalik da hamileyim olursa insallah tekrar normal istiyorum zor an en güzeli kolay doğum yok çünkü herşeyin zorluğu var korku var tabi hemde çok ama o açıdan sonra bir melek gelecek kucağımıza onu düşününce biraz rahatlyrm