Ne güzel gününüz belli saatiniz belli yavrunuza kavuşmaya gün sayacaksınız. 48 saat sancı çektim daha sonra sezaryene alındım Allah düşman başına vermesin öyle bir süreç. Hiç endişelenmeyin gayet güzel rahat bir işlem, üstelik çok hızla. Zaten çok kötü olursanız sakinleştirip uyuturyorlar bebek çıkınca ayılırsınız ben hemen ayaklandım hiç yatmadım bebeğime kendim baktım