_merveksk canım genel anesteziyi pek önermiyor doktorlar çünkü bebeği de etkiliyormuş narkoz, ilk doğduklarında yapılan muayenelerde almak istedikleri tepkileri alamıyorlarmış bebekten narkoz etkilediği için sağlıklı bir muayene olmuyormuş. Ben de çok korkuyordum genel genel diye çok ısrar ettim ama iyi ki de spinal olmuşum diyorum şimdi. Damar yolu açarken daha çok canım yandı inan ki belden iğne falan hiçbir şey hissettirmedi. İlk ayağa kalkınca ağrım oldu yürüdükçe açıldım. 3. Gün evde yemek bile yaptım. Ameliyat sonrası ağrı çok bekledim ama ben normalde adet olurken daha çok ağrım oluyordu hiç korkulacak bir şey yok sen de kendini adapte et her şey çok güzel olacak diye endişe etme. Yavruşa kavuşacaksın bundan daha güzel ne olabilir ki ♥️♥️