Ben 37+4 oldum suyu az olduğu için normal doğum yapamazsın dedi doktorum. Suni ile başlatırız diyordu ama bugün riskli dedi. 65 lerde benim birden niye böyle oldu anlamadım normal doğum seyrinde gidiyorduk bu yazdıklarınızı bende yiyeyim en iyisi belki fayda eder cuma yine kontrolüm var