pnr0642 Kızlar meraba 34 haftalıgım suyumda biraz azalma olmus doktor havuc suyu iç dedi havuc suyu içipnartan varmı bide gunde kac bardak havuc suyu içiyordunuz acaba katı meyve sıkacagı aldım bayada havuç aldım umarım bolca suyucıkar😔
Yuceroglu pnr0642 benim ilk baya sınırda çıktı hastanede yattım. Günde 2 bardak havuç suyu ama ona da ek günde 7 lt su içtim. 55 mldrn 130 ml ye çıkardık. Ama 35 te yani şimdi yine 70 e düştü. Tansiyon olduğu için. Tuzu falan kesin bence 🙄
Zezeeeyyldrm pnr0642 bende burda okuduklarımda havuç suyu artıyomuş bide deveci armudu mu ne o da artırıyomuş bilginize
zynpzynp123 pnr0642 ben enfeksiyon geçirdim ve suyum azaldı. Her gün birer bardak havuç suyu ve bir deveci armudu yedim düzeldi çok şükür. Şekerin varsa dikkat et ama.
Dua35 Yuceroglu merhaba benim en derin cep 45 mm çıktı yeterli dedi doktor ama erken doğum tehlikem var ,size sormak istedim ben bilmiyorum alt sınır ne biliyor musunuz ?
Yuceroglu Dua35 toplamda 45 ml mi çıktı ? Benim 55 ti. Şuan 70-80 gidiyoruz. Ama bazı doktorlar 30 ml ye kadar tutuyormuş onu öğrendim. Benim doktorum da bebeği strese sokmadan uzatmaya çalışıyor. Kaç haftalık oldunuz
Yuceroglu Dua35 45 ml lik cebin dışında başka ceplerde vardır belki. bende 35+5 im. Kilosu nasıl peki ? Hareketleri nasıl
Dua35 pnr0642 bende hiç bilmiyorum Canım yeterli yazıyor benimkinde ama erken doğum riskim olduğu için aklıma takıldı
Dua35 Yuceroglu 35+1 de 2300 dü kilomuz bi hafta geriden geliyor ama baştan beri öyle ..çok hareketli maşaALLAH ,canımı acıtıyor sizin nasıl
Yuceroglu Dua35 benim de geçen hafta evde hiç kilo almamış. Tamsiyondan ötürü. Hastaneye yattık. 34+2 de 2400 dü. Dün doppler yaptılar. 35+3 te 2570 çıktı. Hareketleri de yeni yeni bugün arttı. Can yakıyo 🙄
Dua35 Yuceroglu iyi maşaALLAH kilosu sizin ,benim her şey normal kan akışı vs sadece minyon bi bebek olucak 😍sağlıklı olsunlarda,bende 5 gün hastanede yattım erken doğum tehlikem vardı ..inşaALLAH sağlıcakla 37 leri görürüz
Yuceroglu Dua35 bizim de aynı her şey normal. Minnak olucaz😁 Aynen sağlıklı olsun da gerisş boş. İnşallah sağlıkla doğurmayı nasip etsin Allah🙏🙏