Selinozsoy çok geçmiş olsun, çok çektim ben de hemoroidden hamilelikte. Ufak çaplı ameliyat bile oldum geçenlerde. Oturma banyosu yaptım sürekli, procto-glyvenol krem ve fitil, daflon, hametan, zeytinyağı kullanmaya devam ediyorum. Şuan iyiyim ama ne olur ne olmaz doğuma kadar devam edicem. İlerlemeden doktora görünün. Bir gecede ne olduğunu anlamadan tromboze olabiliyor, o zaman çok zorlaşıyor işte