Kızlar 38+3 günlük hamileyim bu zamana kadar hiç kabızlık yaşamadım herhangi bir tuvalet problemim de yoktu ama dünden beri kaşıntım vardı bugün duşta baktığımda küçük bir beze çıkmış bilmiyorum hemoroidin ne olduğunu buymuş demekki bunu yaşayanlar var mı neler yaptınız ya da nasıl bir tedavi yöntemi izlediniz ben çok korkuyorum 🤦♀️