Merlival İlk ultrason görüntüsünde kese yuvarlaksa kız .. fasulye gibiyse erkekmiş.. bu teori sizlerde tuttu mu acaba:)
Nergis24 Bende öyle olmadı canım annemler falan uzattılar beni (ben 20. Hafyada öğrendim cinsiyeti) işte karnım toparlaksa erkek yayılmışsa kız dediler yayılmıştı benimki gerçekten kız çıktı yani böyle bi anlayış var bizimkilerde de
Zu_leyha Merlival ama genelde bu teori dogru çikiyo benm fasulye gibiydi dogru cikti ve karnim öne dogru sivri büyüyo erkeklerde boyle oluyomuş
Ayse32 Kesem resmen fasulye Ramzi teorisine göre de erkek ama kızım oluyor 🥰 bu tarz şeyler geçerliliği cok olmamakla birlikte tutanlar oluyor ama karın şekli aşerme ve bulantı doğru işaret ediyor sanki
esinaltintaas Esilaecrin Detaylı ultrasonda öğrendim en net 21 haftalık falandık sanırım ondan önce kız denilmişti
Merlival Ozlemmirza bilimsel bilgim yok sadece burda ki kız erkek tahmin edenlerin tahmin şekline kıyasla kız diyorum 🙈allah gönlünüze göre versin
Fehime16 Merlival benim bildigin durum gibiydi kesem henüz belli değil cinsiyeti ama suanlik çukurluk gözüküyor yani kız olabilir dedi bakalım kısmet ne çıkacak🤣🤣