Gamzeakd nst de duzenli cikarsa hemem ciegr gelistirici yapiyolar 24 saat arayla iki doz. Bide serumlarla ilaclarla ignelerle sanciyi kesmeye calisiyolar benim sancimi oglen yattim 3 gibi sabah 6 ya dek ugrasip anca kestiler yani kestiler deroen nst de 30larda bi iki tane cikmaya.basladi.
benim sancilar 90 i bile.geciyodu artik insallah cikmaz canim o korku insana yetiyo