Arkadaşlar kafayı yicem 33 haftalık hamileyim. Karnimda tarif edemediğim bir ağrı var. İki taraftan böyle anlamadığım birşey. Kasılmanin ne olduğunu bilmediğim için kasılma olup olmadığını anlamıyorum bazen uzun sürüyor bazen kısa. Doktor da siklasirsa gel dedi ama ben daha yaşadığımin kasılma olup olmadığını bilmiyorum bilem fikir verin ne yapmam lazım