123456678 İMOM balık yağını kullanıyorum tadı çok çirkin olduğu için aldığım zaman hemen kusuyorum bunun için bir öneriniz var mı 😢
bebegimizibekliyoruz1 123456678 Ben de imom omega 3 ve d vitamini spreyini kullanıyorum mecbur tüm ilaçlarımı birlikte alıyorum burnumu tıkayıp d vitamini hele zeytinyağı gibi resmen
Gulsumm32 123456678 canım bende kullandım ilk 3 ay o ilacı aynı senin gibiydim ıçince geri çıkarıyordum sonra meyve suyu ile içmeye başladım kokusu zaten mide bulandırıyor meyve suyu ile ıçince koku gelmiyor öyle bulmuştum çözümü
bebegimizibekliyoruz1 123456678 Ben bir kaç daha ilaç kullandığım için belkide ondan çıkarmıyorum içtikten sonra tuzlu şeyler tüketin belki iyi gelir
123456678 bebegimizibekliyoruz1 kullandıklarını bende kullanıyorum ama bu balık yağı en çirkin tadı olanı geriliyorum o ilacı içerken
123456678 Gulsumm32 bu hiç aklıma gelmemişti dün karpuzla yiyeyim dedim daha kötü oldum hazır kapuzdan da tiksindim 😢
bebegimizibekliyoruz1 123456678 evet progesteron fitil folik asit balık yağı d vitamini hepsi zor ama bana en zoru bu geldi d vitamini spreyi yağ bildiğin tadı sağlıklı olsunlar da başka bir şey istemiyorum
bebegimizibekliyoruz1 fatma-kpnk Benimkini doktor tavsiye etti mutlivitamin olduğu için kan değerlerime bakarak
123456678 bebegimizibekliyoruz1 bende bunun için tutuyorum kendimi kusmasam sorun yok benim için ilaç etkisini bile göstermiyor böyle olarak