ilknremrh merhaba canım geçmiş olsun öncelikle, stresten oluyo olabilir kendine dikkat et bide benimde ilk başlarda karnım aynı adet zamanlarımda adet olcakmısım gibi ağrıyodu doktoruma sormuştum bunu hamilelikte ilk aylarda olur öyle vücut alışmaya çalışıyor her ay adet döngün zamanlarında ağrıların olabilir sivilcen çıkabilir demişti belki ondan da oluyodur. Sen yinede dikkat et stres yapma