ilknremrh canım bende 25. Haftamdayım benimde ilk başlarda kasıklarımda adet sancısı gibi oldu bende hep hastalanıcam sandım senin gibi korktum doktora gittiğimde de sordum yerleşme ağrısı oluyormuş o dönemlerde o yüzden sıkma kendini ne kadar sıkarsan o kadar da ağrın artar aklını oraya yormamaya çalış allahım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize