ilknurbgm006 ben ilk üç ay pek bişey yiyemedim ne tatlı ne başka bir şey. Hatta 2-3 kilo vermiştim o dönem. Ama şimdi gel gör, dur bunu da yiyeyim, ay bir çikolata da yiyeyim son, evde de hiç tatlı bir şey kalmamış diye diye deli gibi tatlı şeyler çekiyor canım. Durdaramıyorum bir iki aydır maalesef ve yiyorum🤭 sonra vicdan yapıp meyveyle yoğurtla bir şeyler yiyip şimdi dengeledim diyorum 😅😅