Meryemcakmak01 Merhabalar 38+5den selamlar🙋🏻♀️ Kızlar benim oğlum hiç gelme belirtisi vermiyor ve ben biran önce doğurmak istiyorummmm dua edin 40 dan önce doğurayım insallah 🤲🏻😂
Burcuckmk Meryemcakmak01 bende 38+5 teyim bugun kontrolden geldim 2 parmak açıklık var ama sanci felan yok doktor baskı var dedi gelmesi lazim normalde dedi ama bizim kiz rahat sanırım
Eymenkuzusu Meryemcakmak01 benim oglanda hic belirti vermedi halada vermemeye devam ediyor. 40+4 olduk aciklik yok nst de. Sanci cikti ama ben hissetmedm.Gun ic8ndede sancilarm oluyor ama devami gelmiyor
Meryemcakmak01 depsizoo 40 diyince de olmuyo ki sancı yok diye çatı muayenesi de olmadım hiç beni neler bekliyor bilemiyorum suan ins normal doğum olur 😂
Meryemcakmak01 Nanelisekerr ayy ne güzel masallah darısı başıma insallah zaman geçmiyor biran önce kavuşmak istiyorum yavruşuma😍❤️
Meryemcakmak01 Burcuckmk evet canım bu seneki bebişler hep böyle sanırsam😂 çatı muayenesi doğumu tetikliyormus sanırım en kısa zamanda doğum haberini alırız insallah 🤲🏻❤️
Cemrece Burcuckmk Ben de 38+2 yim bugun kontrole gidicem alttan mi muayene ediyor artik bu haftalarda ? 37 de cati muayenesi olmustum en son
Ssezen12 Meryemcakmak01 Bende doğurmak istiyirum çünkü taşımakta artık zorlanıyorum 😔 36+5 ❤️ bende sancı hissi yok ama zaman zaman vajinaya baskı var
Esrakocer Ssezen12 bende 36+5 oldum artık doğurmak istiyorum gerçekten neden böyle hissediyorum anlam veremiyorum ama artık kavuşmak istiyorum böyle bi depresyona girmeye başladım
ebru23 Meryemcakmak01 valla 40+5de dogurmus olarak onlar zamanini biliyor der gecerim 2 gebeligim 5 aylik olduk beklemek zor valla
Burcuckmk Meryemcakmak01 valla doğar diye babasi babalik iznini bile ayarladi ama adam mecbur işe gidicek artik 😂