Mavimmzg Anneler merhaba, hamilelikte yürüyüşe ne zaman başladınız ne sıklıkla ve süreyle yürüyüş yaptınız ? Yürüyüş ile ilgili doktorunuzdan duyduklarınız ya da bildiklerinizi (doğumdaki etkisi,ödemler üzerindeki etkisi vs) paylaşabilir misiniz?
kiiraaz Mavimmzg yürüyüş için belirli bir dönemi beklemenize gerek yok eğer doktorunuz yatmanızı söylemediyse her gün kesinlikle yürüyüş yapmalısınız sadece doğum değil kendiniz için de gerekli bir aktivite😇
Elakeskin Mavimmzg 36 haftalikta başladım sabah akşam 1 er saat Ama benim hamieleik zorlu geçtiği için geç başladım canım
Mavimmzg kiiraaz genel değil hamilelikteki durumunu sordum. İlk haftalarda aylarda önerilmiyor ya hani o yüzden ne zaman tehlikeli olabilir diye
kiiraaz Mavimmzg işte eğer düşük riskiniz yoksa ilk zamanlarda da yürüyüş sakıncalı değil demek istedim.
Mavimmzg MirzaHazal56 bende hiç bilmiyorum ki 15 haftadayım ben başlamam gerekiyor gibi hissediyorum ama süre ne kadar olmalı bilemiyorum
Alizel Mavimmzg ben pilates eğitmeniyim. Ama riskli gebeyim 12. Haftadan sonra yani ilk üç aydan sonra başladım. Yürüyüş temponuz orta şiddette olmalı. (Yürürken sohbet edebilmelisiniz nefes nefese kalmayacak şekilde yürüyün ) 20dk ile başladım nefesim ve bacaklarım açıldıkça bunu 45-50 dk ya çıkardım.
aslannaz21 Mavimmzg 26.haftamdan beri yuruyorm gebelik sekerim cikti erkenden basladim 39+3olduk gunde 2 kere 1er saat yuruyorm acilmamda yok olsun diye gunde 2 kere yuruyorm bakalm
Tyy Mavimmzg ben günde iki saat yürüsem iki gün yataktan çıkamam ☺️ben de 29. haftadayım başlayacağım bugünlerde ama yarım saat yürümeyi düşünüyorum hatta adım ölçer kullanıp 5 km yürürüm kaç dakika olursa artık .
Mavimmzg Tyy ileri haftalarda bende aynı şekilde düşünürüm sanırım 😂 işyerine gidip gelirken yürüyorum birde akşam yürüsem tamamdır heralde 🤦🏻♀️😄
Mavimmzg Alizel teşekkür ederim bende öyle yapayım yeni başladım yürüyüşe çünkü. Gün içinde de hareketliyim ama yürüyüş gibi olmuyor tabi. Bende ilk haftalarda riskli bir süreç yaşadım. İnşallah bir an önce atlatırsınız sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah 🙏🏼