Melegim_ canım bide başka doktora git istersen sonradan oluşan geriliklerde plesanta da yaşlanma oluyor genelde iyi takip edilmeli çünkü bebek beslenmedigi için geride kalıyor ilk hamileligimde benimde başıma geldi banada normal minyon olacak felan dediler başka bı doktora gittim o zmana çıktı herşey ortaya