Melegim_ Merhaba hanımlar ben 40 haftaliğim ama ultrasonda 36 görünüyor 3 hafta önce doktor doğum Mayıs sonu demişti sancılarım var acilmam yok agirlastim yani bu normal bişey mi anlayamadım 40 haftalıkken nasıl 36 görünür
istanbuldabiranne Melegim_ belki de geç döllenmedir bebeğin kilosu gelişimi nasıl?en başından beri mi geriden geliyordu yoksa sonradan mı böyle oldu?
Tazegebe1 Melegim_ Bende öyle 35 haftalıkken 32 göründü bebeğe giden kan akışında bi şey yok ama minyon olabiliyor yani zaten sizin haftanız bitmiş hayırlısıyla doğurursunuz inşallah doktor bi şey dedi mi doğum şekliyle ilgili
Ikicocukannesii_1 Melegim_ merhaba. Banada ilk gebeligimde öyle denmişti 2 hafta geriden geliyor karın çevresi denmişti ama doğdu maşallah suphanallahh doktor bile şaşırdı 3 buçuk kiloyu geçmişti🤲yani Allah büyük her zaman dua edin sağlıcakla kucağınıza alın inşallah endişenizi anliyabiliyorum ama içinizi ferah tutun inşallah 🤲 ☺️
aslihanakin Melegim_ benim bebeğimin de sadece karın çevresi geriden geliyor yaklaşık 1 ay kadar. Dr um sezeryan diyor her defasında.. 40+3 Bugün.. özele mi gidiyorsunuz devlete mi bu arada?
Melegim_ Bebegim hep sağ tarafta toplanıyor belimde ağrı ve asaya çok baskı yapıyor resmen yattigim yerden kalkamıyorum beni aşaya çeken bişey oluyo gibi doğurmam gerekmiyomu artık 🤣
Melegim_ istanbuldabiranne bebeğim zayıf annesi babası gibi olucak dedi doktor genetik büyük ihtimalle dedi eşimde bende zayıfız 30 haftadan sonra geriden gelmeye başladı ve böbrek büyümesi var bende bebeğe bı sıkıntı olmuyor dedi acaba gelişimini engelliyor olabilir mi
Melegim_ Tazegebe1 bizimde herseyimiz temiz çıkıyor ama doktor olabilir böyle durumlar dedi ve 3 hafta önce gittiğimizde normal doğum görünüyor ve Mayıs sonu görünüyor dedi yarın da başka doktora gidicem çok endişe ediyorum hafta bitti hani bı sıkıntı olurmu diye
Tazegebe1 Melegim_ Sorun olmaz inşallah içinizi ferah tutun her şey olacağına varır bende ilk çok kafama taktım hatta hastane doktor değiştirdim doktorumun pat diye saçma sapan bi tavırla söylemesinden yani şimdi iyiyim sağlıklı olsun yeter :)
Melegim_ Tazegebe1 öyle tabiki yeterki sağlıklı olsunlar iyi olsunlar gerisi hiç önemli değil 🤗 peki yarın gideceğim doktor doğumla ilgili bişey der mi gün verirmi yada yatış yaparmi acaba
Melegim_ Ikicocukannesii_1 maşallah sübhanallah nazar değmesin 🥰 sağlıklı çok şükür bebiş ama hani günüm doldu ya oyuzden endişeliyim sağolun Allah razı olsun aminn inşallah bütün annelerimiz sağlıcakla alsın bebişlerini kucaklarına insallahh 🥰🙏🤲
Melegim_ Tazegebe1 çok şükür zaman nasıl geçti hiç anlamadım sizde inşallah sağlıcakla alırsınız bebişinizi kucağınıza kolay doğumlar olsun inşallah 🥰🙏🤲
istanbuldabiranne İnşallah öyle değildir.Hiç bildiğim bi durum değil ama sıkıntılı bir durum olsaydı detaylı ultrasonda gözükürdü heralde.sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz🤲
Melegim_ istanbuldabiranne evet oda var hani herseyimiz temiz çıkıyor ama geriden geliyor diyo doktoru değiştirdim bakalım ne olucak 🤗 çok sağolun aminn inşallah
Melegim_ aslihanakin benim doktorum karın çevresi yada başka biseyi demedi hiç sadce geriden geliyo dedi aynı haftadayiz sizinle devlete gidiyorum ben
Melegim_ aslihanakin bebeğim 30 haftadan beri başı aşağıda hiç de dönmedi doktor normal doğum gorunuyo demişti ama hala doğum gerceklesmiyo geriden geldiği için üstelik acilmam da yok