beysenyil evet boyutları diğerlerine göre küçük ama bebekte zaten küçücük anca oluyor büyük bile geldi benim kızıma 3550 doğdu. ben 80 li almıştım 1 numara ilk başta. Sonra onu bitirdik ikinciye yine 80 li 1 numara aldık ondan sonra 2 ye geçtik. Yani bebeğinizin kilosuna bağlı bezin küçük ya da büyük olması