İyi akşamlar hanımlar, hastane çantası hazırlığına başladım. Bebek bezi olarak sleepy marka almayı düşünüyorum, ama yorumlara göre 1 beden bezi çok aşırı küçük yeni doğan için 2 numara almamız gerektiğini söylüyorlar. Siz aldınız mı, nasıl aldınız bilgilerinizi paylaşır mısınız ☺️