Bebekbeklerkenn hayır istifa ederek ederek işinden ayrılmış, 7 yılını kamu çalışanı olarak geçirmiş , eski bir kamu çalışanı olarak ifade ediyorum kendimi.kıskanmakla bu konuyu bağdaştırıyor olmanız takdire şaayan brawo kutlarim 1-C sınıfından bebeklerkenn👏👏siz yıllarca çalışıp didinip ancaaa bi yerlere gelmişsiniz,ben ise kamuda uzun süre çalışıp kendi isteği ile istifa etmiş biriyim.tanımadiginiz insanların özel yaşantılarına bu kadar burnunuzu sokmayın.şimdi silgisi izinsiz alınmış,beslenme çantası kaybolmuş gibi ağlayan,çünkü sız bızı kıskınıyısınız bız kıpısısı yı gırdık,cık yırıldık çık imik virdik şiiri için 1-C sınıfından bebekbeklerkenn i kürsüye davet ediyoruz🤗allah size akıl ,fikir hee bi de öźgüven nasip etsin..bir sistem eleştirisini kişisel algılayıp,kıskınıyısın diyen kadın,seni hiç unutmayacağım 😌😌