eebru- prensesler diye kullandığım ibare,24 haftalık idari izin kaldırıldı mı diye hayıflanan ve bundan şikayet edenler için kullandığım bi ibare.kamu calısanına en azindan böyle bir hak tanindi suan kaldirildı mı net bilmiyorum,ama umarım kaldırılmıştır şu 24.haftadan sonra idari izin konusu🙏🙏 ve artık eşit şartlar altında çalışma hayatına devam ederiz.acikcasi tüm hamile kadınlar bence aynı geminin yolcusu.kamu çalışanının karnındaki de can,benim karnımdaki bebek de can ikisinin arasında ne fark oluyorda ben canımın canı ile tehlikeye atılıyorum kamu çalışanlarının çocukları özel muamele görüyor..biraz empati kuralım diye ilk postu yazdım.bi kamu çalışanı hamile kadın,bize bu hak veriliyorken,neden özel sektör de çalışan hamilelere verilmiyor nerde adalet demediği sürece,ben şuan savunduklarımdan asla vazgeçmem ki cimer e şikayet de bulundum,şikayet eden 10 binlerce özel sektör çalışanı var..sözüm size değil bu soyliycegimi yanlış anlamayın ama,kimse kendine toz kondurmuyor herkes bebeğini ve kendini düşünüyorken.benim düsünmem neden sorun oluyor? Bende tabiki kendi penceremden bakıcam