Nurayaz allah askina bu islaklik benim psikilojimi bozdu islaklik oliyor muydu yanii kendi doktoruma ne zmn gitsem idrar bebegin suyu iyi diyor azalma olsa burda görülür diyor alttan muaynede etti birde benim iki normal dogum yaptığım iicn bu üçüncü haliyle genislemede olmustur bende gecen başka doktora gittim oda muayne etti oda normql diyor