Benimde bugün oldu 12 haftalık kahverengi leke geldi doktora gittim direk kırmızıya dönerse tehlikeli dedi ve kahverengi önceden içerde kalan bir şeymiş vücut sonradan atabiliyomuş bebek sağlıklı hiç bir sorun yok ama tedbir amaçlı progestan verdi sabah akşam