MerveKaya38 Ipeksari57 tamam senin o ictigin turuncu ilacı bana 8 tane 20 dk da bir verdiler hastanede yattigimda evede adalat diye bi hap verdi günde 2 kez iciyorum kasilmami kesti canım
Ipeksari57 MerveKaya38 Bana da 20 dk arayla 4 tane verdiler dediğin gibi sancımı ağrımı kesti yine bir ilaç başlayacaklarmış ama daha birsey demediler birazdan nst den geldim yine sancı çıkıp duruyor ama doğum sancısı değil diyorlar bakalım ne olacak 🙄
Ipeksari57 Anneyizbiz Evet sancim çıkınca her ihtimale karşı bakmak istedi yumuşama var dedi sonra da
Anneyizbiz Ipeksari57 hadi ya ben de gidecem yarında doktora 32+5 acaba alttan bakar mı diye düşünüyorum
Ipeksari57 susam_18 Üzülme canım karnın yumuşak da olsa küçük de olsa bebeklerimiz sağlıklı olduktan sonra sorun yok. Sen Üzülme bizim iyi olmamız lazım ki onlar da iyi olsun ❤ Herşeyin hayırlısı olur inşallah hepimiz için
susam_18 Ipeksari57 ay evet onlar için dayanmamız lazımm. Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻😊
Ipeksari57 Anneyizbiz Normalde bir sorun olmazsa bakmıyorlar nat de falan bir sorun görürlerse sancı ağrı gibi yada annede bir şikayet öyle bakıyorlar diye biliyorum bende öyle oldu çünkü. Merak etme bir sorun yoksa bakmazlar diye düşünüyorum
MerveKaya38 Ipeksari57 rabbim saglikla zamanında kucağımıza almamızı nasip etsin Rabb’im inşallah 🤲🏻🌺
Anneyizbiz Ipeksari57 ya bu nstde sanıyı ne ölçüyor karnıma iki tane bir şey bağlııyor yuvarlak gene kadın elimede bir kumanda gibi tek tuşlu bir şey veriyor veriyor bebel hareket ettikçe bas diyor ben bastıkçamı sancı belli oluyor anlamadım
Ipeksari57 Anneyizbiz Benim nat cihazında elkme bir kumada verilmedi iki tane şey karnıma bağlandı biri kasılma ve sancıları ölçüyormuş biri de bebeğin kalp atışlarını o şekilde belli oluyor diye bıkıyorum ben
Ipeksari57 Anneyizbiz Her hastanede her cihaz bir olmuyor sorun tabi kesin bilgi alirsiniz içiniz rahat eder