Deletedmom404 -gyns- aynen ay birkaç gündür takmıyodum karnıma bi baktım 3 aylık hamile gibi 😂 hemen korseye koştum göbekli göbekli de olmaz ki
Denaz Yaseminmericli ben biraz önce ebebek'ten owli marka korse aldım 119 TL idi. İnternetten de çok araştırdım ordan sipariş verecektim baktım ebebektede var🤭 hemen aldım. İnşaAllah 1 haftaya kalmadan kullanmak nasip olur🤭
Naz1905 -gyns- dogumdan 1 gün sonra taburcu olup ewe geldgmde taktı doladı sımsıkı acıdı falan ama alışıosunnsonradan sen sar diosın zatenn🤗bu arada normal doğum yaptm ben .ablam sezaryan onuda sardı