ceylan_oztrk kimyasal gebelik geçirmek icin önce hamile olmak gerekli , kimyasal gebelik demek önce pozitif değer görmek hamile olmaktır sonrasında değerin düşmesi ve kanamayla hamileligin sonlanmasıdır 😂 bu bilgiden sonra umarım negatif degeri olan bayanlarin aklina kimyasal gebeliği sokmaz kafalarını karıştırmazsınız👍 burdaki bayanın değeri zaten negatif yanlış bildiğiniz seyi bide bana öğretiyorsunuz googlede sorunun cevabini bulabilirsiniz ben ogretemediysem 🤣