Halenur-42 irorkay bana ilk 32 de yapıldı ayda bir muayene olduğum için önceki gittiğim de girmemiştim ama netten de baktım 32 den itibaren diye yazıyordu
Giz3ww Halenur-42 ben 35 ten sonra diye biliyorum.36 da ilk nstme giricem.38 de çatı muayenesi dedi doktorum.
Halenur-42 Giz3ww bana bir şey demedi canım her geldiğin de gireceksin artık dedi ama şükür bir şey çıkmadı
Sbhtzmn Masal53 benim bebegim inanılmaz hareketleniyor 2 kez kahvaktı sonrası gittim hareketlerinden süphe etti doktorum cok sukur ben hissettigim icin bisey olmadı sonrasında nstye girmeden hep çikolata yedim cok aktifdi bebegim
Masal53 Sbhtzmn bilmiyorum ama bebeği hareketlendiriyor diye çikolata önerilmiyo çünkü nstde bebeğin kendi hallerine önem gösteriyolar
Halenur-42 Masal53 banada aksine ye dedi hatta epey hareketliydi kalp sesleri gidip geldi cihazı oynatmaktan doktor tekrar isterse meyve suyu çikolata ye bi 15 dk sonra tekrar gel dedi 😀😀