Medinetyp Deniiiza geçen hafta gittiğimde 6+2 haftaliktik 5.12mm dedi doktorum kalp atışını da duyduk çok şükür🙏
Deniiiza Medinetyp Benimki de 6+2 5mm dedi kalbi de var cok minik gelmişti bana ama o zaman normal boyutu hemen herkes ayni boyutları söylemiş
Amigurumistanne Medinetyp ultrason kağıdında ,7 mm gösteriyor bizimde ama doktor küçük dedi bende anlamadım yanlış ölçme olabilir mi
Medinetyp Amigurumistanne takibe alıp bir daha çağırmadı mı doktorunuz bazen oynama olabiliyor haftasını yakalar
Deniiiza Amigurumistanne küçük derken olumsuz anlamda küçük dememiştir benve. Daha cok kucuk anlaminda demistir. Nette medicalin sitesine falan baktim.6. haftada 4-5 mm kadardir yaziyo.normal sanırım.anormallik olsa doktorlarmiz derdi zaten
Deniiiza Amigurumistanne bir de bu 7mm dediginiz bebek boyutu mu kese boyutu mu.kese için küçük demis olabilir 7mm için
greybrde Deniiiza 6. Haftamda kese vardı bebeğiö yoktu 9. Hafta bebeğimi gördüm kalp atışını duydum bence sizinki anormal değil normal 😊
Deniiiza MMmommy değil mi :) insan endiseleniyor sebepsizce halbuki her sey normal kalp atışı da var dedi ama iste surekli bi telas ve araştırma icindeyim
istanbuldabiranne Deniiiza hayırlı olsun öncelikle.Valla üçüncüyü doğurucam Allah nasip ederse hiç birinin de o haftalardaki durumunu hatırlamıyorum.Ama bu kadar küçük olması da normal sanki🥰