Vajinal ultrasondan korkmayın. Yıl olmuş 2021 hala bunu tartışıyoruz. Gebeliğiniz sağlıklı ilerleyecekse hiç zararı yok. Zararı olsa doktorlar zaten yapmaz. Bazı durumlarda şart oluyor. Dış gebelik boş gebelik tespiti durumlarında. Ben yaşadım biliyorum. Sağlıklı bir gebelik geçirmeniz dileğiyle 🌸 ben de 6. Haftadayım .6+0 da randevum var . Kalp atışı da 8-9 haftada duyanlar var 😊