Pelin-08 Sağlıkla gelsinler inşallah üç ay kaldı herşey yetişir ama son ana bırakmamak lazım tabi ki 🐣🐣
Kbra_em FatoRamo benim 2.gebeliğim ve 2.de oğluş :) o yüzden çok fazla bişi almıycam. Ama alacaklarımda var tabiki :)
aiseerol Emily0320 aynen benimde 2 yaşında bir kızım var ikinci kızıma 24 haftalık hamileyim nasipse 20 eylül doğum olacak 💕 Temel ihtiyaçları var zaten kıyafet için daha erken diyerek hiçbir şey almadım henüz 🤭
34Gizem FatoRamo nedense Her şey hazır olsun rahat edeyim isteği oluştu o bakımdan Her şeyi i önceden alıp hazırladım