FatoRamo benim de Eylül’ün son haftası gibi olacak doğum. Bir kaç tane tulum, 1 tane nohut battaniye aldım yeni. Bir de dün akşam sepet beşik siparişi verdik indirime girmişti diye. Geri kalan her şeyi de Allah kısmet ederse 7. aydan sonra almayı düşünüyorum😊