Elcnbykckr Yuceroglu 6veya 5olması lazım Doğum yaptığım gün nerdeyse bitmiş gibi birseymiş fotografcım söyledi
Yuceroglu Elcnbykckr kaçıncı haftada doğurmuştunuz ? Elcnbykckr Hayır su içtim günde 7 lt havuç suyu meyve suları içtim. Yükseltmişti. Sonradan tansiyonum yükseldi hep o yüzden suyum da azalmış
Yduygu Benım 22 haftadan berı 5-6 arası suyum suan 31 haftalıgım ve doktorum suyu haftasına gore az ama yeterlı dıyor herhangı bısey yapmadık boyle boyle mıladını dolduracak dedı doktorum
MDT Senaa-5454 ben de yaşıyorum aynı durumu rakam vermedi bana ama. Bu seviyede kalırsa sıkıntı olmaz daha fazla azalırsa bebeği almak zorunda kalırız dedi
Melikemurat Senaa-5454 merhaba canm bnm de 30. Haftadan beri az yanı idare edecek düzeyde suan 35 haftalığız ınsallah biraz daha bekler havuc suyu ve ayran çok ise yarıyor canm
Senaa-5454 Melikemurat havuç suyu ve suyu çok içiyorum tuvaletten çıkamıyorum resmen ayrani hiç duymamistim ama
Melikemurat Kızlar bide bmm doktorum suyu az olan bebekler genellikle minyon bebek oluyor dedi Sizde durumlar nasıl öyle dıyen oldu mu kaç kılo bebişler
MDT Senaa-5454 bu süreçte neler yaptınız. Ben bol su içmeye çalışıyorum. Havuç suyu içiyorum ve armut yiyorum
Dryin Senaa-5454 yok hayır olmadi .bol su iç dedi benimde 8 ’di suyum 6 da alınir dedi ama ck skr yükseldi
Nurayim Senaa-5454 Ben de 34 +4 um.gectigimiz haftalarda suyun az deyip durdular şimdi de iyi diyorlar.daha doğrusu bı doktor suyun az diyo biri normal diyo neye inanacagimi sastim
Senaa-5454 Nurayim bende devlet hastanesine randevu Alaçam birde oraya gidecem ne diyecekler merak ediyorum
Dryin Senaa-5454 Yok hayır günlük 2 su bardağı havuç suyu içtim Ve 4 litre su içtim Şu anda normal diyorlar ama yine de günlük bir bardak içmeye çalışıyorum
Senaa-5454 MDT 3 litre su icmemi söyledi yarım çay bardağı havuç suyu dedi günlük şekerli olduğu için başka bişey demedi hareketkerine dikkat et sürekli dedi birde